Jak powinny wyglądać ulotki promocyjne?

Ulotki promocyjne stały się świetną reklamą, cenioną przez wiele branż.
Można spotkać je wszędzie – rozdawane są na ulicach, wrzucane za wycieraczki samochodów, wrzucane do skrzynek pocztowych oraz otrzymujemy je w sklepach, w biurach, w restauracjach czy hotelach.
Dzięki nim, klient może zapoznać się z konkretną usługą oraz firmą oraz otrzymać kod zniżkowy lub rabat na konkretne rzeczy. Jak powinny wyglądać idealne ulotki promocyjne? Oto nasze wskazówki.

Czytelna i zrozumiała dla odbiorcy

By ulotki promocyjne zwróciły uwagę potencjalnych, przyszłych klientów powinny być czytelne i zrozumiałe dla nich. Ich treść powinna być krótka i konkretna, tak by była zrozumiała dla odbiorców. Potencjalny klient po spojrzeniu na taką ulotkę powinien łatwo odczytać jej przekaz oraz zainteresować się reklamą zawartą w takiej ulotce.
Sklep Gadzetix oferuje ulotki promocyjne wraz z indywidualnym projektem. Sprawdź sam.

Oryginalny wygląd, chwytliwe hasła

Ulotki promocyjne powinny zwracać uwagę odbiorców, dlatego też pomysłowi ich twórcy często używają chwytliwych haseł oraz oryginalnych ich form. Wszelkie mocne kolory, ciekawe wzory, mocne akcenty graficzne naprawdę potrafią zwrócić uwagę. Z kolei, zbyt duża ilość treści najczęściej zniechęca potencjalnych klientów, którzy nie doczytują informacji zawartych na ulotce do końca. Warto postawić na kilka dobrych haseł i ciekawą formę ulotki, która efektywnie zareklamuje daną firmę, usługę, biuro, restaurację, kawiarnie lub sklep.

Comments are closed.