Sprawdzone narzędzie marketingowe
Będąc obecnym na różnorodnych festynach i targach, można zaobserwować popularności balonów reklamowych. Są one powszechnie używane do przyciągnięcia uwagi potencjalnej klienteli i ich dzieci. Niskie koszta oraz skuteczność tej formy reklamy sprawiają, że powszechnie stosują je przedsiębiorstwa niemalże każdej branży.
Co mogę na nim umieścić?
Nie istnieją ograniczenia co do treści prezentowanej na balonach. Przedsiębiorstwa zajmujące się ich sprzedażą mogą umieścić dowolne hasło reklamowe logo lub inny znak graficzny. To co zostanie zaprezentowanie na balonie jest w pełni uzależnione od zamawiającego.
Gdzie ulokować?
Decydując się na balon reklamowy, należy rozważyć, jaka będzie jego najlepsza lokalizacja. Odpowiedź jest uzależniona od rozmiaru wybranego przez nas modelu. Możliwy jest zakup balonika o rozmiarach 23 centymetrów, ale dostępne są również modele kilkumetrowe.
Jeżeli wybierzemy opcję niewielkich baloników, to powinniśmy je ustawić w punkcie naszej sprzedaży. Przykładowo przy kasie sklepowej. Mogą one być dodawane za darmo do zakupów. Z pewnością przyciągną uwagę nie tylko dzieci, ale również ich rodziców.
Mogą być również rozdawane na ulicy wraz z ulotkami reklamującymi nasze przedsiębiorstwo. Niewielki balon reklamowy znajdzie również zastosowanie na targach i festynach, jeżeli firma będzie posiadać stoisko lub jako element sponsorowanej nagrody.
Ich większe odpowiedniki są polecane szczególnie na targach i festynach oraz jako stały element umiejscowiony przy naszym punkcie sprzedaży.